loading...
مهندسی معکوس
admin بازدید : 8 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

راهنمای جامع آموزش سئو سایت مثناسئو

 

شما استراتژی وبلاگ نویسی خود را عملی کرده اید ، اما آیا همه کارهایی را که باید برای SEO انجام دهید انجام می دهید؟

 

سئو فقط "اتفاق نمی افتد" بله ، درست است که داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوا از قبل شما را در موقعیت بهتری برای کسب رتبه برای کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود قرار می دهد ، به شرطی که با استراتژی ارسال خود سازگار باشید. با این حال ، نمی توانید فقط "هر نوع" محتوایی را بنویسید و آن را به طور تصادفی به وب پرتاب کنید. اگر بخواهید اطمینان حاصل کنید که استراتژی وبلاگ نویسی خود هر کاری را که می تواند برای کمپین SEO شما انجام می دهد ، باید یک سری گام ها و ملاحظات مهم را در نظر بگیرید.

 

هدف از این راهنما بررسی همه این "عناصر بهینه سازی" در هر پست است ، و شما را راهنمایی می کند تا هر زمان که آماده انتشار مقاله جدیدی هستید ، پست های وب کاملا بهینه شده را بسازید.

 

حقیقت این است که ، یک چگونه صفحه اول گوگل باشیم  وبلاگ فعال دارای مزایای زیادی است ، از جمله:

 

نشان جستجوی گوگل به شما کمک می کند تا وب سایت شما بیشتر نمایه شود ، در نتیجه دید و بازدید بهتر آلی ایجاد می کند.

نرخ تبدیل را بهبود می بخشد زیرا کاربران شما می بینند که وب سایت فعال است (و بنابراین ، تجارت نیز همینطور است). همچنین به ایجاد اقتدار و تخصص در زمینه ایجاد وفاداری به نام تجاری و افزایش بیشتر نرخ تبدیل کمک می کند.

محتوای بحث را برای جریان های رسانه های اجتماعی فراهم می کند ، و هنگامی که خوانندگان تصمیم می گیرند مقالات را از طریق Twitter یا Facebook به اشتراک بگذارند ، به تولید سیگنال های اجتماعی کمک می کند. سیگنال های اجتماعی رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما را بهبود می بخشند.

به شما امکان می دهد برای کلمات کلیدی بیشتر مرتبط با جایگاه خود رتبه بندی کنید. هر پست وبلاگ مانند اضافه کردن بلیط قرعه کشی دیگری به کلاه است که به شما فرصت بیشتری می دهد رتبه بندی کنید برای سeriesالات کاربری که به دنبال خدمات شما هستند.

به تولید پیوندهای ورودی از ناشران دیگری که به دنبال مقالات مرتبط برای استناد هستند کمک می کند ، که باعث بهبود رتبه بندی شما ، ایجاد آگاهی از نام تجاری و هدایت ورودی های ورودی می شود.

میزان کلیک در صفحات نتایج موتور جستجو را هنگام جفت شدن با علامت گذاری Google Authorship بهبود می بخشد ، و در نتیجه ترافیک وب سایت بیشتری ایجاد می شود.

عناصر یک استراتژی سئو وبلاگ

ابتدا بگذارید یک قدم به عقب برگردم و توضیح دهم که SEO یک استراتژی پیچیده و چند وجهی است که در چندین کانال و تاکتیک مختلف گسترش می یابد. Search Engine Land اخیراً سعی کرده این طیف گسترده ای از عوامل را به یک اینفوگرافیک متراکم کند:

 

عناصر استراتژی SEO

 

(منبع تصویر: Land Engine Search)

 

در نهایت ، بهینه سازی سایت شما ، محتوای سایت شما ، محتوای خارج از سایت و استراتژی های جانبی (مانند ایجاد لینک و سئو محلی) همه در چگونگی رتبه بندی شما برای عبارات کلیدی مرتبط با نام تجاری شما نقش دارند. این بدان معناست که محتوای شما فقط مسئول کسری از نتایج کلی شما است - کسری قابل توجه ، اما با این وجود کسری.

 

به طور مشابه ، عوامل استراتژیک کلی در استراتژی محتوای شما نقش می بندد که در اینجا شامل آنها نمی شود ، از جمله اینکه در آن مطالب خود را منتشر می کنید ، چگونه وبلاگ خود را تنظیم می کنید ، چگونه پست های خود را به اشتراک می گذارید و غیره این راهنما به شما می گوید که چگونه پست های فردی خود را برای به حداکثر رساندن موفقیت آنها بهینه کنید - اما این تنها بخشی از استراتژی کلی SEO شما است.

 

با توجه به این موضوع ، بیایید شروع به کاوش در مورد آنچه که باعث می شود هر پست وبلاگ "بهینه" شود ، کنیم.

 

قبل از شروع به بررسی تک تک محتوا و عوامل فنی که یک قطعه را بهینه می کند ، باید بدانیم که به طور خاص برای چه چیزی بهینه سازی می کنیم. تعداد انگشت شماری از فاکتورهای بهینه سازی بهترین روش های استاندارد هستند که می توانید دقیقاً به همان روش در هر پست اعمال کنید ، اما اکثر آنها به اهداف خاص شما وابسته هستند. بر این اساس ، قبل از شروع به تلاش برای دستیابی به آن ، باید آنچه را که می خواهید به دست بیاورید ، مشخص کنید.

 

کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. اولین سئو چیست کار شما هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب است. اکنون ، استراتژی کلمات کلیدی در چند سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است ، بنابراین با رویکرد SEO قدیمی در این زمینه جستجو نکنید. هدف شما در اینجا این نیست که یک هدف کلمه کلیدی خاص را انتخاب کنید ، آن کلمه کلیدی را با بی پروا رها کنید و در هیچ چیز متوقف نشوید تا زمانی که برای آن کلمه رتبه بندی شوید. در عوض ، به لطف Hummingbird و جستجوی معنایی ، باید اهداف کلمه کلیدی خود را با یک دانه نمک دنبال کنید. مرغ مگس خوار ، به جای جستجوی یک کلمه کلیدی منطبق دقیق ، هدف موجود در یک سeryال کاربر را تفسیر می کند ، بنابراین نمی توانید برای کسب رتبه کلمه کلیدی به مسابقات تک به تک و تکرار آن اعتماد کنید. در عوض ، شما برای شناسایی مناطقی با حجم جستجوی زیاد و رقابت کم که فرصت های ارزشمندی برای رتبه بندی دارند ، از تحقیق کلید واژه استفاده خواهید کرد. سپس ، آن کلمات کلیدی (همراه با مترادف و اصطلاحات مربوطه) را در مقالات خود ادغام خواهید کرد - که بعداً با جزئیات بیشتری به آنها خواهم پرداخت. Google's Keyword Planner برای این کار بسیار مناسب است.

Google Keyword Planner

 

(منبع تصویر: بلند مرا فریاد کن)

 

موضوع مناسب را انتخاب کنید. از آنجا که جستجوی معنایی ، عبارات کلیدی کلیدی طولانی مدت و علایق کاربر را از نگاشت کلمات کلیدی فردی مهمتر می کند ، بنابراین باید یک قدم به عقب برگردید و در مورد موضوعات مورد نظر خود بنویسید. به طور کلی نگاهی به رقبا ، نشریات صنعت و اخبار خبری خود بیندازید. چه چیزی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 352